Answers

3kommentarer

1. Tre namn jag lyssnar till:
Fridut, Frida och Fridis
 
2. Tre saker jag vill ha varje dag:
Vänskap, mat och skratt

3. Tre saker jag absolut inte kan göra:
inte skratta, dansa och rita
 
4. Detta tycker jag om att göra:
Spela innebandy,vara med mina amigos och skratta

5. Bästa känslan:
Kär

6. Värsta känslan:
Ångest!

7. Är jag kär just nu?
jadu...

8. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Hitta min soulmate, bo utomlands och bli bäst på nått

9. Favorit djur:
Hundar, apor och katter
 
10. Favoritdoft:
Fräscha dofter som typ bär men en kladdkakedoft är ju inte helt fel det heller;)

11. Dricker helst:
MJÖLK!

12. Favoritgodis:
Lakrits, mums!

13. Hit vill jag gärna åka på semester:
London, Usa och nått land där man bara ligger och steker i solen och en massa bad

14. Färg på mina ögon:
Blue

15. Person jag beundrar:
Har faktiskt ingen speciell

16. Favoritcitat:
Har ingen speciell men "Follow your heart but take your brain with you" låter you riktigt smart

17. Udda förmåga/egenskap:
Kan se ut som Dobby i Harry Potter.
Kan göra sjukt fula miner...
 
18. Hur många barn vill du ha?
Inget är ju bestämt precis men 3 stycken är min önskan.

19. Favoritpizza?
Kebabrulle
 
20. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras, vi har en tomatplanta hemma:)

21. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jajemän med innebandyn och fotbollen:)
 

22. Hade du mycket hår som liten bebis:
haha jag vet inte vad som räknas som mycket men en hel del tror jag;)
 
23. Detta har jag på mig just nu:
Svarta rut.mfl jeans, svarta sockar och en grå och vit randig tröja

24. Favoritkläder:
mjukisbyxor in my heart!<3
Haha ne men svarta jeans  och nån mysig tröja
 
25. Roligaste ämne i skolan:
Idrott!

26. Tråkigaste ämne i skolan:
Bild... kan inte rita!
 
27. Jag spelar: 
Innebandy fast jag är skadad nu
 
28. Så här bor jag:
I ett rött hus med vita knutar och en blå dörr

29. Antal döda krukväxter i hemmet:
en, den som är i  mitt rum...hehe

30. Det här tänder mig: 
Leendet, humor eller en allmänt glad personlighet
 
31. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
A monkey

32. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej,jag får skämmas
 
33. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Räknas prao på ica?

34. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Farmor<3
 
Nu vet ni lite mer om mig!:)

3 kommentarer

Felicia

28 Feb 2013 07:20

kan du inte säga första bokstaven på den du är kär i..?;)

tea

28 Feb 2013 19:31

hahahaha kan se ut som dobby hahahahah

Elin

12 Mar 2013 21:05

Nummer 15. Svar: Elin Bäckström ljug inte nu då!!!

Kommentera

Publiceras ej