Nationella

0kommentarer

Dagen började med att jag försov mig och vaknade typ 45 minuter senare än vad jag brukar, weho!
Det var så skönt att ha mjukibyxor och va osminkad plus jag kom i tid till skolan så det gjorde inte så mycket:)
 
Sen så hade vi andra och sista nationella i SO som gick bra:) skönt att vi ha gjort bort det nu!
Våra vanliga lektion skulle ha börjat 12.40 och sen skulle vi ha haft engelska och sedan slutat men vi fick börja hk kl 11 och fick ett häfte vi skulle göra till imorogn på engelskan så jag slutade kl 12.30 idag!
plus att vi bara bakade kakor/muffins och hade kakfest på hk!;)
 
Nu tänkte jag bara chilla se film eller nått sen ska jag dra på IKSU och gymma och sedan blir det att kolla igenom spanska dramat tills imorgon(villlintevillinte!) hatar verkligen spanska!!

 
En passande spökbild till Grubberevyn!
Som jag tycker att ni ska komma på!!

Kommentera

Publiceras ej