Måndag

0kommentarer

Vi har fått ledigt från alla msuiklektioner och lästider den här veckan så det blev sovmorgon till klockan 10 idag, riktigt skönt!
Sen var dagen bajs, fick reda på massor utav av nationella som ska komma inom dom närmaste veckorna och det första börjar imorgon som blir S0.

Tänkte att jag skulle svara på några ava frågorna jag har fått in:) hehe vet att det är bara två men jag hinner inte dom andra:)
Vad skulle du helst leva utan, musik eller innebandy? Du måste välja en!

Asså den är riktigt svår för att jag skulle aldrig kunna leva utan innebandyn men musik är nått som alltid är med, man lyssnar på lektionerna, innan matcher, när man ska sova osv men jag måste 
nog säga innebandy ändå;)
 
Hur vill du att din drömkille ska vara/se ut?:)
 
Insidan: Ska kunna få mig och skratta, snäll. omtänksam, respektera mig och kunna prata med han om allt som en bästa kompis.

Utsidan: Har absolut inga krav men det är ju ett plus om han ser bra ut eftersom utsidan är det man först lägger märkte till;)   Lite födelsemärken tycker jag även är väldigt snyggt!;)
 

   Hehe syns dete att jag är trött? #spårar

Kommentera

Publiceras ej