De senaste dagarna

0kommentarer

-Hanna kom äntligen hem från Australien och då fick jag en present som var en parfym från Victoria secret och som ni ser så blev jag superduperglad!;)

- Sen så började vi träna till revyn på måndag, på onsdag så fick jag jätteont i halsen och hade knappt någon röst så jag fick pratförbud hela eftermiddagen/kvällen av min musiklärare och mina föräldrar. Det slutade med att jag låg i mitt rum och lyssnade på musik och tog massor av fula bilder!

- Nu är revyn i full gång och jag är fortfarande försjyld så jag får snyta mig hela tiden och alltid vara orolig för rösten men det börjar bli bättre så det känns skönt!
Var och såg IKSU-Rönnby finalen på O'lerys med mamma och pappa och sorgligt nog förlorade både iksu och dalens herrar:(
Har även köpt ett par nya converse denna gången låga vita som jag är
jättenöjda över!

Ska försöka blogga mer nu och lägga upp bilder från föreställningen!:)

Kram

Kommentera

Publiceras ej