I'ts Done

1kommentarer

Förlåt för att jag inte har bloggar på länge men jag opererade mig som sagt i måndags och jag har inte mått så bra.

Idag är den första dagen jag har ätit på tre dygn så det känns väldigt gött, mådde så sjukt illa av morfinet som jag skulle ta så jag spydde hela tiden(usch, fy blä!) men igår bestämde mamma att jag skulle sluta ta dom och bara ta alvedon för jag tynade bort här på soffan. Nu mår jag mycket bättre så thank god for that!!

Emelie och Hanna har varit på besök här idag så det var kul att träffa nån som är utanför min lilla bubbla här hemma:)

Kram!

Haha mitt knä ser ut som en fotboll men det är för att det är så svullet och ja bju på den sista bilden;)

1 kommentarer

tea

25 Oct 2012 22:22

aaaaaaaaah galet vad svullet det var!! krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej